Wednesday 27 August 2014

MERDEKAKAH KITA?

Kehidupan ini bukan semata-mata kerjaya yang memerlukan kita memberikan komitmen berkerja 9 pagi hingga 5 petang, 5 hari seminggu selama 30 tahun. Atau terikat dengan komitment yang menyekat kebebasan masa kita.

Kita mahukan kehidupan yang sebenar, iaitu memenuhi kehendak jiwa merdeka dan bebas disamping berasa tenang dan bahagia. Membiarkan hidup dikawal oleh orang lain atau komitment tertentu semata-mata untuk memastikan kita boleh terus menerima pendapatan adalah sesuatu yang menyiksakan. 

Memang ramai yang sanggup atau terpaksa menerimanya tetapi hakikat sebenarnya mereka mungkin tidak tahu tentang kewujudan Sistem Pendapatan Pasif yang boleh mengubah cara hidup mereka.

Setiap orang seharusnya mempunyai pelan Pendapatan Pasif mereka sendiri sejak dari mereka mula bekerja lagi. Merancang bila mereka patut bersara dan memenuhi impian hidup. Ianya bukalah sesuatu yang sukar, namun yang penting kesanggupan anda untuk belajar dan berusaha. Insya-Allah

SELAMAT HARI MERDEKA













Kami menyediakan peluang perniagaan yang membolehkan Anda menjana pendapatan tanpa had secara Pasif dan Bersara Awal. Maklumat lanjut di www.perniagaanabadke-21.blogspot.com

No comments: